Istoric CDM
Creșterea noastră a fost inițiată de un program bine structurat pe trei ani, finanțat prin programul Know-How Fund al Marii Britanii și livrat de Roffey Park Institute, Marea Britanie, la care CDM este afiliată din 1997.
De-a lungul celor 30 de ani, am lucrat în Romania și în alte țări din Europa și câteva chiar din Asia pentru clienți din diferite industrii și pentru organizații non-profit.

Contribuim la înflorirea oamenilor și a organizațiilor
Valori CDM
De spirit
Transformăm teoriile în practici și convingeri, dezvoltând abilități individuale și organizaționale pentru îmbunătățirea continuă.
Pentru clienți
Construim relații durabile cu clienții, lucrând împreună pentru a învăța și a crește reciproc prin colaborare.
Sănătate de termen lung
Investim în viitor prin consolidarea reputației echipei noastre creative, folosind tehnologii educaționale moderne.
De încredere
Ne respectăm promisiunile cu o echipă de oameni integri, onești și de încredere, pe care te poți baza.
Patriotică și filantropică
Sprijinim managerii români în eficiența lor și contribuim activ la schimbarea mentalităților, demonstrând inteligența și capacitatea noastră.
Non-agresivă
Susținem concurența sănătoasă și parteneriatele, sprijinind entitățile să își atingă obiectivele într-un mod etic.
Abordare

Context - Care este contibuția noastră? Ce ne dorim să fim sau să obținem?
Realitate - Ce vedem acum? Ce ne descrie? Ce tipare observăm?
Evaluare opțiuni - Ce putem face/încerca? Ce merită să înțelegem / învățăm? Ce reguli noi ne sunt utile?
Sprijin - Cine / Ce ne poate ajuta? Ce resurse ne sunt utile?
Contribuție - Ce ne angajăm să facem? Cum procedăm? Cum vom ști că progresăm?
În practică, fazele de mai sus se intercalează uneori, nu sunt liniare, întrucât mediile complexe necesită abordări complexe. Mai multe detalii despre ce rezultate atingem în fiecare fază găsiți la categoria Resurse.